tisdag 5 oktober 2010

Recenserad och nedpetad

Jag har sagt det förut, att nu är de glada dagarna över, nu är tiden på topplistan förbi. Men varje gång jag gör det, då tar boken ett litet kliv in på listan igen. Därför säger jag det ännu en gång.

Jag sprang också på en recension på nätet, på Eclecticum - en blogg som recenserar lite av varje. Och det var ju inte översvallande, men med vissa poänger dock. Jag tar till mig det pedagogiska berömmet och kan väl skriva under på att språket passar bättre i en blogg, kanske i den här. Men det var lite av ett experiment, som ska slipas på. Humorn däremot kan jag inte göra något åt, inte min, inte heller recensentens. Så är det. Två e:n fick jag åtminstone.

Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...