söndag 11 oktober 2009

Alla älskar mig? Eller inte, typ

Jag gjorde en googling på Djurens evolution, för att kolla läget liksom, se om den omnämns nånstans eller så. Och så hittar jag detta: en Facebookgrupp med namnet "Alla älskar Johan Eklöf."

Helt sinnessjukt. Gruppen är tydligen: "En plats att referera till Johans texter och diskutera dess innebörd" och beskrivs med följande text:

"Johan Eklöf är författaren av boken livets uppkomst och djurens evolution. Efter att ha spenderat timmar i sällskap med hans text så har jag lärt mig en sak, alla älskar Johan Eklöf."


Återigen: sinnesrubbat. Och är det seriöst eller nån sorts skämt? Jag menar, det går ju inte att utesluta 100% ironi. Men oavsett vilket, är det ju någon som tagit sig tid. Och det är på något vis smickrande. Antar jag.

Besök gruppen här




Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...