onsdag 4 maj 2016

reklam


Det har varit en del reklam på bloggen, förtäckt i berättelser om fältarbete och företagande. Det är så verkligheten funkar idag. Tyvärr. Jag säljer ut delar av min själ för att på sikt kunna leva på skrivandet. Kanske fortsätter jag att ta fältuppdrag för att det är trevligt emellanåt, men målet är att leva på ord. Reklamintäkterna är små, men många bäckar små, som de säger. Dessutom bidrar det till skrivarprocessen. Alltså, ni som eventuellt läser bloggen, får leva med reklam. Men jag lovar, jag har skrivit mina sista ord om spel och dobbel, jag kommer inte ta uppdrag som inte går att göra en berättelse av. Reklamen kommer att vara någorlunda ärlig och dessutom, kommer mer sällan.




Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...