måndag 15 september 2014

Nystart

Som vanligt i början av hösten startar bloggen om, jag tänker att nu ska den stöpas i nytt ljus, formuleras av nya insikter, fyllas av nytänkta ord. Det funkar aldrig riktigt så, men bloggen är inte död, den lever fortfarande efter 6 år. Och det är inte illa.

I år har jag dock ett nytt löfte, jag ska bli mer politisk. SD mer än fördubblade sin röstskörd i Bollebygd och jag ansluter mig därför till Miljöpartiet, drar mitt strå, kliver upp från bänken och tja, jag vet inte vart det ska leda. Men kanske åt rätt håll i alla fall.


Ett politiskt inlägg finns på www.ensvenskskog.nu

Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...