fredag 17 januari 2014

En penna och en lista

Jag fick en gratispenna igår, det var reklam, en penna som skulle få mig att köpa fler pennor av samma sort. Den har mitt företagsnamn på sidan och är faktiskt en riktigt bra penna. Kanske har jag nytta av fler sådana i framtiden. Idag räcker det dock gott med detta enda exemplar. Jag har den till att skriva en lista. Listan består av namn, på människor och på företag. Jag har en skicka mejl-dag. Vem vet, kanske kan jag få någon intresserad av samarbete, kanske kan jag få en gratis kopp kaffe.

Om inte annat, så känner jag i alla fall att jag använder min arbetsdag på ett bra sätt och det är inte helt oviktigt.


Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...