onsdag 13 november 2013

Härrydaposten

När jag var 6 år var jag med i Härrydaposten, jag hade vunnit en teckningstävling och priset var en trampbil. Jag var väldigt stolt. För ganska exakt 15 år sedan var jag med i Härrydaposten igen, då i egenskap av en person som skulle fylla 15. Tyvärr kom bilden med en månad för tidigt och jag fattade inte varför alla på skolan gick omkring och gratulerade. Och idag är det alltså dags igen. I veckans utgåva tar jag upp hela två sidor med prat om böcker och fladdermöss. Jag passar därför på att varna alla er som har tröttnat på mina återkommande besök i denna globala mediajätte.

Ur dagens HP


Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...