måndag 14 oktober 2013

50 (femtio)

Femtio labbdagar kvar, 50! och sen är jag min egen. Kanske blir det mer arbete, kanske mycket mer. Men jag bestämmer när, var och med vem. Och jag kommer inte att tvinga på mig själv en stämpelklocka. Bloggen följer med in i nästa fas, med uppdateringar, information, fakta och betraktelser kring verksamhet, vardag och vetenskap... och reklam. Japp, det blir reklam. Att sälja sin själ är en del av att synas har jag hört och varenda krona kommer att behövas nästa år, så är det. Men mest blir det reklam för egna och närståendes grejer, som här nedan, reklam för reklamfoto, som är en del av Jens Rydells verksamhet. En större del är dock naturfoto. Och att göra reklam för naturfoto är inte att sälja sin själ, vad jag vet. Jag väljer dock att se reklamgrejen som att jag investerar min själ, lånar ut den lite tillfälligt...och jag lovar, det blir inga inlägg om spel och dobbel.

Foto: (C) Jens Rydell

Inga kommentarer:

Övervakning och planeringsångest.

 Våren visade sig. Och försvann. Fladdermusstationen som är monterad på garaget, riktad mot sjön, avslöjade att en dvärgpipistrell var här o...